Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

5 Μίλησε ο Πάγκαλος.

Και τι είπε? Όλους εμάς μαλάκες! 

Ανάμεσα στα πολλά που είπε, είπε και το εξής τραγικό! Ότι όσοι πολιτικοί προσπάθησαν να αλλάξουν κάτι σοβαρό στην Ελλάδα, τους φρενάρανε οι άλλοι. Και ότι πρέπει να φύγουν και οι 300 από την βουλή για να αλλάξει το σύστημα. Και εκείνη την ώρα ήθελα να ανοίξει η γή να με καταπιεί. Πόσο μαλάκας ένιωσα που πίστεψα σε αυτούς, πόσο τραγικά ηλίθιος που εναπόθεσα τα όνειρα του  παιδιού μου και τα δικά μου σε αυτούς τους πολιτικούς, για ένα καλύτερο αύριο! Πείτε μου την αλήθεια δεν νιώσατε το ίδιο? Μόνο εγώ είμαι τόσο ευαίσθητος στην υποκρισία? 

Μα θα μου πείτε οι πιο πονηροί και οι πιο υποψιασμένοι ότι….. καλά τώρα που έφυγε τα λέει? Και γιατί δεν τα έλεγε πιο πρίν? Το παίζει μάγκας τώρα η θέλει να κάνει ζημιά στον Βενιζέλο. Δεν έχει σημασία γιατί δεν τα είπε πιο πρίν, (αν και για εμένα έχει και μεγάλη)  σημασία έχει ότι αυτά που λέει είναι μια τρομερά μεγάλη αλήθεια έστω και τώρα, έστω και με αυτόν τον τρόπο! Είπε και το άλλο το μαγικό! Δεν υπάρχει περίπτωση να διαπραγματευτούν οι σαμαροβενιζέλοι ούτε το ένα τοις εκατό από αυτά που έχουμε υπογράψει, και ας το λένε καθημερινά στον κόσμο. Μας γεμίζουν ψέματα καθημερινά το καταλαβαίνετε αυτό? 

Ελάτε τώρα πείτε μου σοβαρά, τι περιμένετε να γίνει, τι περιμένετε να αλλάξει στην χώρα αυτή και σε πόσα χρόνια? Όχι πείτε μου τι ελπίζετε να κάνουν όλοι αυτοί που μας κυβερνάνε με τα ψέματα που μας αραδιάζουν καθημερινά? Εγώ είμαι χαζός και δεν πάει το μυαλό μου πουθενά, εσείς μπορείτε να μου δώσετε μια ελπίδα για τα επόμενα 20 χρόνια?
Θα ξυπνήσουμε επιτέλους όλοι μαζί, η να πάρω το χαπάκι της ευτυχίας  και εγώ να μην σκέφτομαι τίποτα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου