Ο λόγος για χιλιάδες ιδιόκτητες αυτοκινήτων οι οποίοι συρρέουν μαζικά τις τελευταίες ημέρες στο γκισέ της Εφορίας σχηματίζοντας ουρές για να καταθέσουν τις πινακίδες των αυτοκινήτων τους και να απαλλαγουν από τα νέα, τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας.
Ειδικότερα, για φέτος προβλέπεται να σημειωθεί ρεκόρ στην παράδοση πινακίδων, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις, κυρίως σε Αθήνα και...Θεσσαλονίκη, αναμένεται να αγγίξει το 10%.
Η μεγάλη αύξηση των τελών κυκλοφορίας σε συνδυασμό με το οικονομικό αδιέξοδο των περισσότερων νοικοκυριών το τελευταίο χρόνο αναγκάζουν κατόχους, αυτοκινήτων κυρίως μεγάλου κυβισμού, να ακινητοποιήσουν τα οχήματα τους, επ' αόριστον.
Εάν, μάλιστα, υπολογίσει κανείς την αύξηση της βενζίνης, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού είναι πλέον απαγορευτικό για πολλούς πολίτες.
Πόσο θα κοστίσουν στη τσέπη μας τα τέλη κυκλοφορίας του 2012
Τα τέλη κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων για το 2012 χωρίζονται σε 2 κατηγορίες ανάλογα με την ημερομηνία ταξινόμησης. Για τα επιβατικά Ι.Χ. τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31 Οκτωβρίου 2010 καθώς και για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, τα τέλη προσδιορίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα.
Πιο αναλυτικά θα πληρώσουμε:
Ειδικότερα, για φέτος προβλέπεται να σημειωθεί ρεκόρ στην παράδοση πινακίδων, η οποία σε αρκετές περιπτώσεις, κυρίως σε Αθήνα και...Θεσσαλονίκη, αναμένεται να αγγίξει το 10%.
Η μεγάλη αύξηση των τελών κυκλοφορίας σε συνδυασμό με το οικονομικό αδιέξοδο των περισσότερων νοικοκυριών το τελευταίο χρόνο αναγκάζουν κατόχους, αυτοκινήτων κυρίως μεγάλου κυβισμού, να ακινητοποιήσουν τα οχήματα τους, επ' αόριστον.
Εάν, μάλιστα, υπολογίσει κανείς την αύξηση της βενζίνης, γίνεται εύκολα αντιληπτό πως το κόστος συντήρησης ενός αυτοκινήτου μεγάλου κυβισμού είναι πλέον απαγορευτικό για πολλούς πολίτες.
Πόσο θα κοστίσουν στη τσέπη μας τα τέλη κυκλοφορίας του 2012
Τα τέλη κυκλοφορίας επιβατικών αυτοκινήτων για το 2012 χωρίζονται σε 2 κατηγορίες ανάλογα με την ημερομηνία ταξινόμησης. Για τα επιβατικά Ι.Χ. τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως τις 31 Οκτωβρίου 2010 καθώς και για τις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, τα τέλη προσδιορίζονται αποκλειστικά με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα.
Πιο αναλυτικά θα πληρώσουμε:
- Έως 300 κυβικά εκατοστά 22 ευρώ
- Από 301 έως 785 κυβικά εκατοστά 55 ευρώ
- Από 786 έως 1.071 κυβικά εκατοστά 120 ευρώ
- Από 1.072 έως 1.357 κυβικά εκατοστά 135 ευρώ
- Από 1.358 έως 1.548 κυβικά εκατοστά 240 ευρώ
- Από 1.549 έως 1.738 κυβικά εκατοστά 265 ευρώ
- Από 1.739 έως 1.928 κυβικά εκατοστά 300 ευρώ
- Από 1.929 έως 2.357 κυβικά εκατοστά 660 ευρώ
- Από 2.358 έως 3.000 κυβικά εκατοστά 880 ευρώ
- Από 3.001 έως 4.000 κυβικά εκατοστά 1.100 ευρώ
- Από 4.001 και άνω κυβικά εκατοστά 1.320 ευρώ
Η διάθεση των σημάτων θα γίνει και φέτος από τις τράπεζες. Στην εφορία θα πρέπει να απευθύνονται οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων μόνο στην περίπτωση που δεν έχουν λάβει ειδοποιητήριο, το έχουν χάσει, στο ειδοποιητήριο αναγράφονται λανθασμένα στοιχεία, στην περίπτωση εκπρόθεσμης προμήθειας και στην περίπτωση που το όχημα τίθεται σε κυκλοφορία μετά την 1η Οκτωβρίου 2011.
Στις περιπτώσεις αυτές, η προμήθεια του σήματος γίνεται με την προσκόμιση της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.
Η προθεσμία προμήθειας του σήματος τελειώνει στις 31 Δεκεμβρίου και εκπρόθεσμη αγορά του συνεπάγεται πρόστιμο 30 ευρώ αν το σήμα κοστίζει λιγότερα από 30 ευρώ ή ίσο με το ύψος του τέλους αν υπερβαίνει τα 30 ευρώ. Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή καταστροφής του ειδικού σήματος, στον κάτοχο χορηγείται νέο σήμα χωρίς άλλη επιβάρυνση αλλά με πρόστιμο 30 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου