Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ, ΕΙΜΑΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Μ@Λ@Κ@Σ…

Άλλη μία βδομάδα με τα κανάλια να δέχονται αμέτρητους λαδωμένους υπαλληλίσκους φορτωμένους με όρκους και κατάρες για την κακή μάγισσα της ελληνικής οικονομίας την φοροδιαφυγή.
Το παιχνίδι είναι απλό, η συνταγή ξαναδοκιμασμένη.
Σε ένα τόσο αμόρφωτο λαό, όταν τον τρώνε τα προβλήματα και αυτός ασολείται με το κινητό του και βλέπει τούρκικα σήριαλ και ριάλιτυ, είναι πολύ εύκολο να τον πλακώσουν τα ΜΜΕ με κατάρες, ξόρκια, όρκους της δεκάρας και άλλες ιστορίες που τόσο του αρέσουν να ακούει, μιας και η γιαγιά που.....
μας μεγάλωσε έχει πεθάνει και δεν ακούμε πια παραμύθια.
Τα μέτρα πάνε και έρχονται, οι ράμπο, τα μάμπο, οι υπουργοί αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
Για να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά, θέλω και εγώ να πω την άποψη μου. Είμαι κατά συνείδηση φοροφυγάς και αρνούμαι να λειτουργήσω σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
Οι λόγοι που με οδήγησαν σε μια τέτοια απόφαση, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι οι παρακάτω:
Σε στήριξα, ήλπιζα ότι θα ξαναοργανωθεί η Ελλάδα, θα λειτουργήσει κανονικά. Δεν έκανες τίποτε. Μέτρα χωρίς αποτέλεσμα, αποτελμάτωση κάθε ιδιωτικής δραστηριότητας,
Η Ελλάδα δεν πονάει από την φοροδιαφυγή, αλλά από την κακή διοίκηση. Ξέρεις, εγώ είμαι επιχειρηματίας. Αν κάνω κάποιο λάθος, το πληρώνω άμεσα από την τσέπη μου. Εσύ, τι έκανες για την Δημόσια Διοίκηση; Τόσες λάθος αποφάσεις, τόσες κλοπές, τόσα λαμόγια, τιμωρήθηκε κανείς;
Μας πέθανες σε φόρους, τόσους που αν κανείς τολμήσει να είναι απόλυτα νόμιμος, είναι καταδικασμένος σε άμεση πτώχευση. Δεν γίνεται να είσαι νόμιμος με τέτοια νομοθεσία. Δεν έκανες όμως ούτε μια αλλαγή για να στηρίξεις ότι υγειές υπάρχει ακόμη στην Ελλάδα.
Δεν είμαι τόσο μ@λ@κ@ς ώστε να πιστεύω ότι με την συνταξιοδότηση των δημοσίων τεμπέληδων θα δοθεί λύση. Άραγε, τις συντάξεις ποιος θα τις πληρώνει; Αντί να κάθονται, δεν είναι καλύτερα να εργάζονται έστω και λίγο; Έτσι και αλλιώς σύστημα δεν υπάρχει.
Δεν είμαι ασυνείδητος φοροφυγάς. Έχω θέσει στόχους. Ποιοι είναι αυτοί;
Θα είμαι φοροφυγάς έως ότου μαζέψω αρκετά χρήματα από την φοροδιαφυγή για να καλύψω τις παρακάτω ανάγκες της οικογένειας μου:
Ανάγκες παραπαιδείας μέχρι να μεγαλώσουν τα παιδιά μου. Δυστυχώς η παιδεία που μας στοιχίζει τόσα χρήματα, είναι σκουπίδια. Δεν θα πώ παραδείγματα για την κατάντια της, είναι γνωστή σε όλους. Ψάχνω όμως να βρω κατι καλό και δεν βρίσκω τίποτε…
Ανάγκες Υγείας. Τι να πούμε τι, χάλι μαύρο. Καλύτερα να το κλείσετε το Υπουργείο, να διώξετε τους τεμπέληδες και τα αρπακτικά και να μας πληρώνετε έξτρα ότι έξοδα κάνουμε. Πιο λίγο θα στοιχίσει…
Ανάγκες ασφάλειας. Είχα σκύλο, πήρα όπλο, συναγερμό, ψάχνω για μπράβο όπως αυτοί των Υπουργών. Ξέρεις πόσο χρεώνουν;
Ανάγκες δικαστικών εξόδων. Τέτοιο παράλογο κράτος δεν υπάρχει πουθενά. Πώς γίνεται ο κάθε Έλληνας να είναι παράνομος και όλοι οι μετανάστες νόμιμοι;
Έξοδα λαδώματος. Ξέρεις τι σημαίνει, έτσι δεν είναι; Όχι για υποβρύχια, αλλά για τις καθημερινές ανάγκες…
Έξοδα συντήρησης οχημάτων. Οι δρόμοι ξέρεις, στις γειτονιές της Ελλάδας είναι σε κακή κατάσταση. Κάθε χρόνο πρέπει να ξοδεύω ένα κάρο χρήματα διότι δεν έχω δρόμους στο μέρος μου.

Σοβαρευτείτε επιτέλους. Δεν θέλετε κούρεμα, μυαλό θέλετε. Ο Ιος της μ@λ@κί@ς έχει πλήξει όλους τους σημερινούς πολιτικούς. Θεραπευτείτε όσο είναι ακόμη νωρίς.


The Editor

Mykonos Zoo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου