Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

ο Θεός

Ηταν ένας τύπος που σκόνταψε και έπεσε από ένα βουνό. Όπως έπεφτε, όμωσ, πρόλαβε κι έπιασε ένα  κλαδί. Δεν μπορούσε να πάει πουθενά, ούτε κάτω, ούτε να ανέβει πάνω.

Αρχίζει λοιπόν να φωνάζει:
-"ΑΑΑΑ!!! Βοήθεια!! Κάποιος να με σώσει!!! Βοήθεια Θεέ μου σώσε μεεεε!! Σε παρακαλώ Θεέ μου εγώ που σε αγαπάω τόσο!! Βοήθα με!!"

Ξαφνικά, ακούγεται μια βαριά και βροντερή φωνή από το πουθενά:

-"Τέκνον μου, αν θες να σε σώσω, άσε τα χέρια σου".

-"Τι λές τώρα Θεέ μου;;; Με δουλεύεις;; Τι παιχνίδια είναι αυτά; Σε παρακαλώ σώσε με"!!!

-"Είπα, άσε τα χέρια σου αν θές να σε σώσω".

-"Τι είναι αυτά που μου λές τώρα;;; Σε παρακαλώ".

-"Άσε τα χέρια σου".


Αγανακτισμένος κοιτάει στον ουρανό ο τύπος και λέει:

-"Κανένας άλλος ακούει;;;"


You might also like:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου