Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Γιατρέ μου είμαι καλά; Γιατί δηλαδή παλαμάκια στον Ραγκούση και γιούχα στον Χρυσοχοΐδη;


Δεν καταλαβαίνω γιατρέ μου αυτούς τους μεγαλοδημοσιογράφους των μεγαλοεκδοτών.

Όταν ο Χρυσοχοΐδης είχε πει ότι “δεν διάβασα το μνημόνιο επειδή είχα εμπιστοσύνη στον Παπακωνσταντίνου και στο κάτω κάτω είχα τα δικά μου καθήκοντα”, έπεσε όλο το σύστημα να τον φάει. Παρά το ότι είπε κάτι πολύ λογικό. Για πολιτισμένα κράτη άνευ ΠΑΣΟΚ βεβαίως βεβαίως, όπου υποτίθεται τα μέλη της κυβέρνησης δουλεύουν για την πατρίδα και ο καθείς τελεί τις αρμοδιότητες του.

Τώρα που ο Ραγκούσης δηλώνει αηδιασμένος από το κρυφτούλι με την λίστα Φαλτσιανί που έκρυβε ο Παπακωνσταντίνου, γιατί δεν τον γιουχάρουν αλλά τον επικροτούν; Δηλαδή ο Ραγκούσης δεν έβλεπε τα πρωτοσέλιδα που αποκάλυπταν την ύπαρξη της λιστας; Δεν διάβαζε τις διαρροές από το υπουργείο οικονομικών; Προφανώς τότε, είχε και αυτός “εμπιστοσύνη στον κύριο Παπακωνσταντίνου” και δεν προλάβαινε λόγω των καθηκόντων του να ασχοληθεί με το να του ψάξει τα συρτάρια.

Γιατί λοιπόν ο Χρυσοχοΐδης παρουσιάζεται ως ρεμπεσκές ενώ ο άλλος ως “ευαίσθητος”;

Γιατρέ μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου