Τετάρτη 3 Αυγούστου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ: Τυχερή γυναίκα


Μια φορά ήταν μια παντρεμένη γυναίκα, η οποία είχε γκόμενο που της έκανε συνέχεια δώρα.
Μία μέρα βγήκε βόλτα με τον άντρα της και φόρεσε την...
καινούργια γούνα ,
που της είχε πάρει ο εραστής. Μόλις την είδε ο άντρας της την ρωτάει.
- Πότε την πήρες αυτή την γούνα; Και του λέει η γυναίκα του:
-Είχα πάει για καφέ με τις φίλες μου, έδωσα το παλτό μου στην υποδοχή και η υπάλληλος
έκανε λάθος και αντί για το παλτό μου, μου έδωσε τη γούνα.
-Τι να κάνω κι εγώ την πήρα.
-Καλά έκανες της είπε ο άντρας της . Μια άλλη μέρα βλέπει στο χέρι της γυναίκας του
ένα δαχτυλίδι με διαμάντια και τη ρωτάει:
-Γυναίκα που το βρήκες αυτό το δαχτυλίδι;
-Είχα πάει στην τουαλέτα ενός μαγαζιού και ήταν δίπλα στον νιπτήρα ,
ε το είδα και το πήρα, τι να έκανα…
-Μπράβο ρε γυναίκα είσαι τυχερή . Εγώ ένα σώβρακο βρήκα στο κρεβάτι κι αυτό ήταν μικρό!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου