Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Θα μας κάνει ο σκατοκαριόλης ο Κωλλάς να ….νοσταλγήσουμε τον….. Μητσοτάκη



Την αμέριστη υποστήριξή του στον Αλέξη Τσίπρα, του οποίου το εγκώμιο πλέκει, ζητώντας από τον ελληνικό λαό να του εμπιστευτεί τη θέση του πρωθυπουργού, δημοσιοποιεί ο γνωστός τραμπούκος - συνδικαλιστής  Ανδρέας Κολλάς, με...
δηλώσεις του που δημοσιεύονται στο σημερινό  “Πρώτο Θέμα”.
Είχε πρωταγωνιστήσει μαζί με τον άλλο ανεκδίκητο τραμπούκο τον Σταμούλο την περίοδο του 1993 στις ακραίες κινητοποιήσεις εργαζομένων στα λεωφορεία, που αντιδρούσαν στην πρόθεση της κυβέρνησης Μητσοτάκη να προχωρήσει στην ιδιωτικοποίησή τους, και εκείνος ο συνδικαλιστικός αγώνας θεωρείται μέχρι και σήμερα ως το δεδομένο που άνοιξε το δρόμο για την πτώση της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, και την πανηγυρική επιστροφή του ΠΑΣΟΚ υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου στην εξουσία.
Με όσα λέει στο “Πρώτο Θέμα” λοιπόν, ο Ανδρέας Κολλάς στέκεται στο πλευρό των απεργών του Μετρό, και καλεί την ελληνική κοινωνία σε “γενικό ξεσηκωμό”, ώστε… “να πέσει η κυβέρνηση, όπως το 1993″.
Όσο για τον Αλέξη Τσίπρα, ο Ανδρέας Κολλάς δεν κρύβει την αμέριστη εκτίμηση την οποία τρέφει για τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ: “Να γίνει ο Τσίπρας εδώ και τώρα πρωθυπουργία. Αποτελεί εθνικό κεφάλαιο, ιδανική επιλογή για την πρωθυπουργός. Είναι νεότατος άνθρωπος, με μεράκι αλλά και γνώθι σαυτόν. Να τον στηρίξουμε ώστε να διαπραγματευτεί για λογαριασμό όλων μας”, τονίζει με έμφαση ενώ στη συνέχεια πλέκει το εγκώμιο του Ανδρέα Παπανδρέου για τον οποίο λέει ότι ήταν Πολιτικός με "Π" κεφαλαίο και Άνθρωπος με "Α" κεφαλαίο.

Ας θυμηθούμε τι έγινε τότε
:
Τον Ιούλιο του 1992, το συγκοινωνιακό έργο - ελλείψει λεωφορείων  επί αρκετές ημέρες είχαν αναλάβει στρατιωτικά οχήματα. Τα λεγόμενα ΡΕΟ. Οι πολίτες ταλαιπωρούνταν. Περίμεναν στην ουρά για μία θέση στην… καρότσα τους όπου ανέβαιναν με τη βοήθεια φαντάρων. Στις πολυήμερες απεργίες και τα επεισόδια πρωτοστάτησαν ο πρόεδρος των εργαζομένων στα λεωφορεία Ανδρέας Κολλάς - συνδικαλιστής προσκείμενος στο ΠΑΣΟΚ - και ο γραμματέας Χρήστος Σταμούλος - στέλεχος του ΚΚΕ. Ακολούθησαν σφοδρές συγκρούσεις ΜΑΤ - εργαζομένων, προφυλακίσεις απεργών, επιτάξεις, επιστρατεύσεις, ξεβρακώματα  αντιπάλων, Δημιουργήθηκαν οι ιδιωτικές Συγκοινωνιακές Επιχειρήσεις και ακολούθησαν νέα επεισόδια στα αμαξοστάσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου