Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Το δάνειο στο Mega, ο ΔΟΛ και το γεύμα Βενιζέλου – Μπόμπολα

Πώς πήρε το «Μεγάλο Κανάλι» δάνειο – μαμούθ 98 εκατ. ευρώ όταν σε «Πήγασο» και ΔΟΛ εγκυμονούνται ενδιαφέρουσες εξελίξεις, συγχωνεύσεις και καραμπόλες στελεχών 
Κοινό ομολογιακό δάνειο ύψους 98 εκατ. ευρώ συνήψε η εταιρεία «Τηλέτυπος», ιδιοκτήτρια του “Mega Channel”, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί για να αναχρηματοδοτηθεί ο συνολικός υφιστάμενος τραπεζικός δανεισμός και να χρηματοδοτηθούν νέα επιχειρηματικά σχέδια. Αυτή είναι η επίσημη εκδοχή.
Στο παρασκήνιο άλλα ακούγονται όπως ότι αυτή είναι η κυβερνητική αντιπαροχή προς τους επιχειρηματίες πίσω την εταιρεία «Τηλέτυπος» στην επίμονη προσπάθεια στήριξης ακραιφνών επιλογών στο όνομα του Μνημονίου και των εντολών από την τρόικα και τη γερμανική κυβέρνηση.

1 σχόλιο:

  1. Γεια σε όλους,
    Το όνομά μου είναι ο κ. Rugare Sim. Ζω στην Ολλανδία και είμαι χαρούμενος άνθρωπος σήμερα; και είπα στον εαυτό μου ότι οποιοσδήποτε δανειστής που με σώζει και την οικογένειά μου από την κακή μας κατάσταση, θα παραπέμψω οποιοδήποτε άτομο που ψάχνει δάνειο σε αυτόν, έδωσε ευτυχία σε μένα και την οικογένειά μου, χρειαζόμουν ένα δάνειο € 300.000,00 για να ξεκινήσω τη ζωή μου παντού, καθώς είμαι ένας πατέρας με 2 παιδιά, συνάντησα αυτόν τον ειλικρινές και φοβερό δανεισμό ανθρώπου δανειστή που με βοηθά με ένα δάνειο 300.000,00 ευρώ, είναι ένας άνθρωπος που φοβάται τον Αλλάχ, εάν χρειάζεστε δάνειο και θα επιστρέψετε το δάνειο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί του για να του πείτε ότι (κύριε, Rugare Sim) σας παραπέμπουν σε αυτόν. Επικοινωνήστε με τον κ., Mohamed Careen μέσω email: (arabloanfirmserves@gmail.com)


    ΦΟΡΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΑΙΤΗΣΗΣ ΔΑΝΕΙΟΥ
    Ονομα......
    Μεσαίο όνομα.....
    2) Φύλο: .........
    3) Απαιτούμενο ποσό δανείου: .........
    4) Διάρκεια δανείου: .........
    5) Χώρα: .........
    6) Διεύθυνση σπιτιού: .........
    7) Αριθμός κινητού: .........
    8) Διεύθυνση email ..........
    9) Μηνιαίο εισόδημα: .....................
    10) Επάγγελμα: ...........................
    11) Ποιος ιστότοπος κάνατε εδώ σχετικά…
    Σε ευχαριστώ και θερμούς χαιρετισμούς.
    Στείλτε email στο arabloanfirmserves@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή