Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Έκλεισε το μαγαζί του Γιώργου Παρτσαλάκη;


Έπειτα από πορεία δεκαετιών στο θέατρο και την τηλεόραση, ο Γιώργος Παρτσαλάκης βρήκε χρόνο να φτιάξει και τη δική του επιχείρηση...

Περήφανος ιδιοκτήτης ενός κρητικού εστιατορίου στην Αθήνα εδώ και καιρό, μιλάει για την κρίση, την τηλεόραση και τις φήμες που τον ήθελαν να βάζει λουκέτο.

«Έχω κάνει έναν πολύ πολιτισμένο χώρο. Κάποιοι είπαν ότι το μαγαζί έκλεισε. Δεν ξέρω γιατί το είπαν. Το βρίσκω γελοίο. Αν αποφασίσω να το πουλήσω ή να το κλείσω, θα τους ενημερώσω μόνος μου» δήλωσε ο ηθοποιός.

Επίσης, σχολίασε και τα reality μαγειρικής, αλλά και το κατά πόσο θα τον ενδιέφερε η συμμετοχή του σε αυτά:
«Μέσα από την οικονομική κρίση, υπάρχει ένας κίνδυνος να μαγειρεύουν όλοι μόνο νερό, γιατί δεν έχουν τι να βάλουν στην κατσαρόλα (…) Όχι, δεν θα πήγαινα, όπως και δεν έχω ασχοληθεί με τη σκηνοθεσία. Είμαι 35 χρόνια στο θέατρο και θα μπορούσα να έχω σκηνοθετήσει, σας διαβεβαιώνω».

ΠΗΓΗ: yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου