Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Γιώργος Αυτιάς: «Εγώ άλλαξα το μισό ασφαλιστικό»


Ο Γιώργος Αυτιάς μιλάει για το αν θα ασχοληθεί με την πολιτική, τι έχει αλλάξει από την θέση αυτή του δημοσιογράφου και αν... δέχθηκε μείωση στο μισθό του. Είχατε πει σε παλαιότερη συνέντευξή σας πως το ALTER θα είναι ο τελευταίος σας σταθμός επαγγελματικά. Ισχύει αυτή η δήλωση; «Σαφώς. Το ALTER θα είναι ο τελευταίος σταθμός επαγγελματικά, τουλάχιστον όσον αφορά την παρουσία μου στη τηλεόραση». Δεχτήκατε μείωση στις απολαβές σας λόγω της οικονομικής κρίσης; «Ένας άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του και τους συναδέλφους του όταν συμφωνεί σε μείωση αποδοχών, όχι μόνο δεν το ανακοινώνει αλλά δεν το λέει πουθενά. Το κρατάει για τον εαυτό του και κάποιους συναδέλφους του. Είμαι ο τελευταίος που θα έβγαινα και θα το έλεγα». Λένε πως η δημοσιογραφία σε οδηγεί παντού αρκεί να την εγκαταλείψεις σύντομα. Εσείς από πολύ νωρίς είχατε προτάσεις για να ασχοληθείτε με την πολιτική .Το σκέφτεστε για τις επόμενες εκλογές; «Όπως την έκαναν την πολιτική να την φάνε. Πρέπει να αλλάξει και να επανέλθει στον παλιό καλό καιρό. Όπως λοιπόν έχει γίνει δεν μου ταιριάζει, δεν μου πάει. Άλλωστε η τηλεόραση σου δίνει τη δυνατότητα να παρέμβεις στην κοινωνία δρώντας πολύ πιο ουσιαστικά. Ως δημοσιογράφος έχω αλλάξει 15 νόμους. Άλλαξα το μισό ασφαλιστικό».


Πηγή:ΛΟΙΠΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου