Σάββατο 27 Νοεμβρίου 2010

Δήμητρα Παπαδοπούλου: Μιλάει για τους χάρτινους θρόνους της tv


Δεν έχει πουλήσει την προσωπική της ζωή στα media, απασχολεί τα κοινά μόνο με τις δουλειές της... οι οποίες γνωρίζουν πάντα επιτυχία, και δίνει πολύ σπάνια συνεντεύξεις. Ο λόγος για τη Δήμητρα Παπαδοπούλου, η οποία μίλησε στο περιοδικό «Down Town» και έβαλε πολλούς στη θέση τους.

«Τη μαγειρική ούτε να τη χέσω. Εγώ ακόμη και μια ομελέτα να μου πουν να κάνω βαριέμαι. Πόσο μάλλον να δω κάποιου άλλου. Έχει τύχει να πεινάω και να μη σηκώνομαι να κάνω τίποτα, να παίρνω σοκοφρέτες. Σιγά μην κάτσω να δω να βράζουν και να τηγανίζουν! Μου φαίνεται τόσο ανιαρό να βλέπω το μαγείρεμα, που κάνω τον σταυρό μου και αναρωτιέμαι πώς μπορούν κάποιοι να τα βλέπουν αυτά. Πάω στη μάνα μου, καμιά φορά έχει ανοιχτή την τηλεόραση στο σέσκουλο και στο μπρόκολο, και δεν μπορώ να καταλάβω πώς κολλάει σ’ αυτό. Δεν το ’χω σε ενδιαφέρον να μάθω πώς γίνεται ο τέλειος μουσακάς! Απ’ την άλλη, το τραγούδι με αφορά πιο πολύ από το μαγείρεμα. Απλά, ξέρεις τι; Σπάζομαι με τον τρόπο που μιλάνε στα παιδιά και καμιά φορά και με τα ίδια τα παιδιά που πάνε εκεί. Τσατίζομαι. Αλλάζω κανάλι. Λέω ''Έλα, μωρέ, τώρα, ήρθε ο ''θεός’’ να σου πει εσένα πώς τραγουδάς και κάθεσαι εσύ και καταδέχεσαι και τον ακούς;''. Μου τη βαράει. Ποιος είναι αυτός για να σου πει και γιατί εσύ επιτρέπεις να σου πει ο άλλος ''Σήμερα ήσουν χάλια!''; Εγώ κάνω πρόβα δύο μήνες και δεν έχω πει σε ηθοποιό –για το έργο που έχω γράψει η ίδια– ''Ήσουν χάλια!''. Πώς το κάνουν; Δεν ξέρω αν δικαιούνται οι άνθρωποι να παίρνουν τέτοια βάθρα, τέτοιους χάρτινους θρόνους».

zougla

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου