Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Black humor πολύ καλό!!!

Σκηνικό : Σ' ένα φοβερό τροχαίο ατύχημα, σκοτώνονται πατέρας και γιος.
Η μάνα σε πολύ κακή κατάσταση κλαίει όλη τη μέρα.

Εκεί που κάθεται και κλαίει, που χάθηκαν τόσο άδικα ο άντρας της και ο μοναδικός της γιος, χτυπάει το τηλέφωνο
- Ναι, λέει η μάνα.
- Γεια σας κυρία μου, λέει μια φωνή, είμαστε από το γραφείο τελετών. Ξέρετε υπάρχει ένα πρόβλημα.
- Τι πρόβλημα ρωτάει η μάνα.
- Το ξέρουμε ότι είναι πολύ δύσκολη ώρα για σας, αλλά ξέρετε έχουμε μόνο ένα μαύρο κουστούμι και ένα γκρι. Σε ποιόν θέλετε να βάλουμε το μαύρο και σε ποιόν το γκρι.

Σκέφτεται η μάνα.
- Βάλτε το μαύρο στον γιο και το γκρι στον πατέρα.
- Μάλιστα κυρία μου, και εμείς αυτό σκεφτήκαμε.

Περνάει λίγη ώρα, η μάνα σε κακά χάλια. Σκέφτεται : 
-"Μπα θα τους πάρω να τους πω να αλλάξουν τα κουστούμια, δεν ήταν τελικά και πολύ καλή ιδέα να βάλουμε το μαύρο στον γιο και το γκρι στον πατέρα "

Παίρνει λοιπόν τηλέφωνο :
- Ξέρετε λέει η μάνα τελικά δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα να βάλουμε έτσι τα κοστούμια. 
Καλύτερα να βάλετε το μαύρο στον πατέρα που έχει και γκρίζα μαλλιά να κάνει και αντίθεση, και το γκρι στον γιο γιατί έχει μαύρα μαλλιά και θα του  πηγαίνει περισσότερο.
- Πολύ καλά κυρία μου λέει ο τύπος όπως θέλετε.

Μετά από λίγη ώρα όμως η μάνα το ξανασκέφτεται. 
-"Καλύτερα να βάλουν το μαύρο στον γιο μου". λέει, γιατί σαν πιο νέος, έτσι θα έπρεπε. 
Αποφασίζει να ξαναπάρει τηλέφωνο για τελευταία φορά.
- Συγνώμη αλλά άλλαξα γνώμη, λέει η μάνα. Θα ήθελα να βάλουμε τελικά το μαύρο στον γιο όπως και αρχικά είχαμε πει και το γκρι στον πατέρα, γιατί το παιδί μου σαν πιο νέος καταλαβαίνετε.
- Όπως θέλετε εσείς κυρία μου της λέει ο τύπος από το γραφείο.
- Και συγνώμη, λέει η μάνα, που σας ταλαιπωρώ να αλλάζετε συνέχεια από τα πτώματα τα ρούχα είναι και για σας μια ώρα δύσκολη, συγνώμη.

- Α, μην στεναχωριέστε κυρία μου, της λέει ο τύπος. Δεν αλλάζουμε τα ρούχα, τα κεφάλια αλλάζουμε!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου