Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

Το δράμα του Κώστα Αρβανίτη: «Έχασε» τον αδελφό του «καθαρό» από ναρκωτικά

«Δεν ξεπερνιέται ένας τέτοιος θάνατος», δηλώνει ο παρουσιαστής της ΝΕΤ, Κώστας Αρβανίτης μιλώντας για τον χαμό του μικρού του αδελφού....... «Είμαι πολύ θυμωμένος με τον Θεό γιατί ο μικρός έφυγε καθαρός. Ήταν άδικο! Ήταν καθαρός. Μια απλή γρίπη του προκάλεσε πνευμονία και τον πήρε το 1998». Είχε πάθει ηπατίτιδα. Απλώς η γρίπη του έβγαλε άλλο πρόβλημα. Έφυγε όμως καθαρός, γι’ αυτό είμαι θυμωμένος και στεναχωρημένος. Τον βλέπω ακόμη στον ύπνο μου, μου λείπει». δηλώνει ο δημοσιογράφος και συνεχίζει λέγοντας: «Δεν ξεπερνιέται ένας τέτοιος θάνατος. Εγώ ήμουν επτά χρόνια μεγαλύτερος. Ουσιαστικά, δεν έχασα έναν αδελφό, έχασα ένα παιδί. Αυτό σε ζορίζει πάρα πολύ. Ψάχνεις τις ευθύνες σου». Ο Κώστας Αρβανίτης ρίχνει ευθύνες και στον εαυτό του. «Kι εγώ φταίω βέβαια. Ενδεχομένως δεν είχα τα αντανακλαστικά να ενεργήσουμε πιο γρήγορα. Όλοι φταίνε. Φυσικά ο βασικός φταίχτης είναι ο χρήστης αλλά είναι δυνατόν να λες «Δεν φταίω»; Όχι μόνο αυτό αλλά πρέπει να προσπαθείς μετά, στην κοινωνία, ώστε να μην φύγουν και άλλοι Βαγγέληδες. Ακόμη κι έναν να σώσεις, κάτι γίνεται».


gossiptv
Πηγή: Εγω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου