Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

"Η Ντενίση ζήτησε την αυτόφωρη σύλληψή μας"


Ο Φώτης Σεργουλόπουλος μίλησε για το θέμα που προέκυψε με τη Μιμή Ντενίση, αλλά και την επιλογή του να μην κάνει παιδί.

«Θίχτηκε που δείξαμε μια ταινία παλιά, δική της, ερωτικού περιεχομένου, στην οποία είχε τα πνευματικά δικαιώματα και δεν γνωρίζαμε ότι πρέπει να πάρουμε την άδειά της. Μας έστειλε ένα μηνυτήριο και ζήτησε και την αυτόφωρη σύλληψή μας, κάτι το οποίο δεν έγινε.» Όσο για την τωρινή τους σχέση… «Δεν με αφορά. Ούτε πριν ήταν φιλικές ούτε τώρα. Τη θεωρώ υπερβολική αντίδραση αλλά πάλι δεν θα με επηρεάσει στο να δείξω κάτι. Δεν την έθιξα αλλά δυστυχώς δεν γνωρίζαμε ότι είχε αγοράσει τα πνευματικά δικαιώματα της ταινίας αυτής, όπως και κάποιων άλλων εκείνης της περιόδου.», είπε στο περιοδικό «Λοιπόν» ο παρουσιαστής.

Έχει αλήθεια σκεφτεί ο Φώτης να γίνει πατέρας; «Το είχα σκεφτεί κάποια στιγμή. Νομίζω ότι θα έπρεπε να το είχα κάνει πολύ νωρίτερα, δεν θα ήθελα αυτή τη στιγμή να είναι με έναν μπαμπά μεγάλο, να μεγαλώσει και να είμαι γέρος. Από τη στιγμή που επιλέγω να το κάνω με σκέψη, γιατί δεν έρχεται από έναν έρωτα. Στη ζωή μου οι επιλογές μου ήταν τέτοιες που ένα παιδί δεν ήταν ένα άμεσο θέμα. Οι επιλογές μου ήταν διαφορετικές, οπότε δεν είχα στο μυαλό μου ένα παιδί. Τώρα που μεγαλώνω το έχω σκεφτεί αλλά το άφησα …στη μέση».


protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου