Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Γ.Τράγκας: «Εργατοσκύλα η Μενεγάκη, πασοκικό γκραν μαρνιέ η Στάη»

«Είμαι απογοητευμένος από τη δημοσιογραφία. Είναι μια γκόμενα που σε πικραίνει, αλλά όταν έρχεται και πλαγιάζεις μαζί της, σε βάζει... πάλι στην εξάρτηση», λέει σε συνέντευξη του στο περιοδικό People ο Γιώργος Τράγκας.

Πως σχολιάζει γνωστά ονόματα της ψυχαγωγίας και της ενημέρωσης;

«Η Ελένη Μενεγάκη είναι καθηγήτρια δημοσίων σχέσεων με έδρα την Οξφόρδη. Έχει κάνει είδηση, ακόμα και το γεγονός ότι πηγαίνει στο σούπερμαρκετ. Είναι μια πειθαρχημένη εργατοσκύλα. Η Ρούλα είναι παλιό σκαρί. Η Έλλη Στάη έκανε κακή επιλογή. Ήθελε να κάνει ένα θεατρικό comeback γιατί είχε μείνει πολύ καιρό απ΄έξω. Η κοπέλα δεν το έκρυψε ποτέ: Είναι ΠΑ.ΣΟ.Κ- ή τουλάχιστον ένα ΠΑ.ΣΟ.Κ πολύ γκραν μαρνιέ, πολύ ντραμπούι. Δυστυχώς, διάλεξε λάθος καρέκλα στην δημόσια τηλεόραση, και μάλιστα επί ΠΑ.ΣΟ.Κ, συνεργαζόμενη με την τρόικα. Η Τατιάνα είναι εφτάχυψη, και η Ευγενία Μανωλίδου έχει γρήγορες εναλλαγές, κάνει καλές σχέσεις και θα κάνει ταμείο».

Έχει σκεφτεί ποτέ να αποσυρθεί;


«Θα έπρεπε να έχω φύγει. Έχω τελειώσει την πασαρέλα μου. Έχω ήδη 46 χρόνια στην πλάτη μου και πρόλαβα να ρευστοποιήσω τις επιχειρήσεις μου πριν από την κρίση. Το κάνω και για την υστεροφημία μου, αλλά και για να στηρίξω μια αντίσταση που θα δυσκολέψει τη συνεργασία της κυβέρνησης με τις αγορές».

Όταν ερωτάται για τα δελτία ειδήσεων χαρακτηρίζει το Mega «ένα οστεοφυλάκιο ιδεών».

Αν και δίνει τη εντύπωση ενός σκληρού ανθρώπου, δεν διστάζει να αποκαλύψει: «υπάρχουν βράδια που καταρρέω, και σκέφτομαι: “ Τι δουλειά έχεις μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση; Αρκετά εργάστηκες. Θα πάθεις κάνα έμφραγμα. Γιατί δεν το γλεντάς;». Τελικά κατέληξε ότι «είμαι ένας άνθρωπος που αισθάνεται “τελειωμένος” όταν δεν έχει ένταση. Αυτό καταντά ψυχασθενικό».
star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου